Opći uvjeti poslovanja

1. OPĆENITO

Internetska stranica www.naronija.hr u vlasništvu je OKUSI NERETVE D.O.O. za proizvodnju, trgovinu i usluge, neretvanska ulica 82, krvavac 2, OIB: 00826064580

Svi materijali koji se nalaze na www.naronija.hr internetskoj stranici ekskluzivno su intelektualno vlasništvo firme OKUSI NERETVE D.O.O., te se mogu koristiti isključivo uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava, te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu. OKUSI NERETVE D.O.O., omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice www.naronija.hr kako je regulirano ovim Uvjetima kupnje.

 

Prodavatelj i kupac

Ovi Uvjeti kupnje dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje i raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Pojam Prodavatelj odnosi se na OKUSI NERETVE D.O.O. za proizvodnju, trgovinu i usluge, neretvanska ulica 82, krvavac 2, OIB: 00826064580, email: info@naronija.hr, web stranica: www.naronija.hr. 

Pojam Kupca odnosi se na klasičnog potrošača – fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja. Pojam kupca također se odnosi i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti; te na sve ostale kupce, primjerice pravne osobe.

Prodavatelj prodajom putem Internet stranice www.naronija.hr nastupa u svoje ime.

 

Sklapanje ugovora na daljinu

Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/cijenama kupljenog/kupljenih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste Uvjete kupnje prihvati, odnosno izjavi da je sa istima upoznat i suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti Uvjeti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. 

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen.

Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.

Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost.

Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije.

Pristup na internetske stranice www.naronija.hr ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja, a koje će Prodavatelj nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije.

 

 

2. GLAVNA OBILJEŽJA ROBE

Proizvodi su prikazani opisno i fotografijama, te su podaci o istima sačinjeni temeljem Okusi Neretve d.o.o. baze podataka. Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo uzevši u obzir postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.naronija.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na stranici www.naronija.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

 

Raspoloživost proizvoda

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na www.naronija.hr, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u OKUSI NERETVE d.o.o. skladištu.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod dobavljiv, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda iz www.naronija.hr asortimana koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.

 

 

3. CIJENA PROIZVODA

Cijene istaknute na web stranici www.naronija.hr izražene su u kunama.

Trošak PDV-a uračunat je u cijenu proizvoda, tamo gdje je on zakonska obaveza. Kao pravni subjekt, Prodavatelj je oslobođen plaćanja poreza do određenog iznosa. Kupac u nijednom slučaju neće morati naknadno plaćati PDV za kupljeni proizvode/proizvode.

U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave zbog čega se isti posebno plaćaju, osim na narudžbe iznad određenog iznosa kada je dostava besplatna, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje.

Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna, cijena PDV-a, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

 

 

4. TROŠKOVI DOSTAVE

Troškovi dostave priopćavaju se prilikom naručivanja svakog pojedinog proizvoda, te se ukupni troškovi dostave priopćavaju u slučaju naručivanja više proizvoda.

Cijena dostave podijeljena je u dva razreda:

  • vrijednost narudžbe do 199,00 kuna - cijena dostave iznosi 29,00 kuna
  • vrijednost narudžbe u iznosu 199,00 kuna ili više - besplatna dostava

Napomena: navedene cijene dostave i pogodnosti vezane uz iste vrijede samo za dostave na području Hrvatske.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

 

 

5. TROŠKOVI UPORABE SREDSTAVA DALJINSKE KOMUNIKACIJE

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

 

 

6. UVJETI I ROKOVI PLAĆANJA I ISPORUKE

Načini plaćanja

Plaćanje pouzećem – na Internet trgovini www.naronija.hr moguće je plaćanje pouzećem – plaćanje prilikom preuzimanja naručene robe. Obzirom je prilikom preuzimanja moguće samo plaćanje gotovinom, morate prilikom preuzimanja biti osobno prisutni, bez obzira na vrijednost narudžbe. Dostava se vrši putem DPD usluge.

Prodavatelj izdaje račun elektronskim putem (e-mail) te na trajnom mediju (papir) dokaz u slučaju reklamacije proizvoda. Ukoliko ne zaprimite račun, javite nam na web-reklamacije@naronija.hr te ćemo Vam ispostaviti isti.

Kreditnim karticama jednokratno: Discover, MasterCard, VISA

Debitnim karticama jednokratno: Maestro, Visa, Mastercard

Pouzećem (plaćanje naručene robe dostavnoj službi prilikom preuzimanja)

Tijekom sezonskog promotivnog razdoblja i promocija (ljetni popust, zimski popust i konačni popust, Hot Price), proizvodi na posebnom popustu mogu se naručiti samo putem plaćanja kreditnom karticom. Svaki proizvod unutar promocije je označen postotkom popusta ili oznakom Hot Price. U slučaju da se istodobno naruči nekoliko proizvoda, ako je u narudžbu uključen proizvod sa posebnim popustom, tada je cijela narudžba podložna gore navedenom ograničenju, za narudžbu se može odabrati samo način plaćanja kreditnom karticom.

 

Sigurnost pri plaćanju

3D Secure zaštita

WSpay™ sustav koristi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka.

Svi korisnici WSpay™-a su uključeni u 3D secure zaštitu, čime se jamči sigurna kupnja korisnicima web shopa.

Brojevi kreditnih kartica kupaca se ne čuvaju na sustavu a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

Certifikacija po PCI DSS standardima

WSpay™ sustav radi kontinuirano na povećanju sigurnosti, što potvrđuje certifikat o usklađenosti s PCI DSS standardima.

PCI Data Security Standard (PCI DSS) je norma koja definira sigurnosne mjere za obradu, spremanje i prenošenja (komunikaciju) kartičnih podataka.

Cijene u web shopu su izražene u kunama i uključuju PDV.

 

Uvjeti dostave

Naručeni proizvodi isporučuju se na području cijele Republike Hrvatske. Isporuka se obavlja preko DPD Croatia d.o.o. dostavne službe.

Isporuka će uslijediti najkasnije u roku 5 radnih dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojat će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12 sati obrađuju se isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana na isporuku. Narudžbe nakon 12 sati radnim danom (osim petkom) predaju se sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 12 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom se obrađuju i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje.

Ako se proizvod koji je upućen Kupcu vrati jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđena mogućnost da se naručeni proizvod, na njegov zahtjev e-mailom, ponovo dostavi na adresu Kupca odnosno primatelja

Ukoliko Kupac u roku od 3 dana ne odgovori na upućeni mu e-mail odabrani proizvod biti će dostavnom službom upućen na adresu kupca.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

 

 

7. JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Rok za jednostrani raskid ugovora

Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na gore opisani način ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o ovom pravu, pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

 

Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan ovdje i koji se može elektronički ispuniti i poslati na email adresu: reklamacije@naronija.hr. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

 

Povrat novca i robe

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe snosi Kupac. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. 

Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu. Robu trebate vratiti poštom na dokaziv način na adresu OKUSI NERETVE D.O.O. za proizvodnju, trgovinu i usluge, neretvanska ulica 82, krvavac 2, 20350 METKOVIĆ Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom) robu osobno nama u našem skladištu. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupca;
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca;
  • Kupca posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Prodavatelj ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije;
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

 

 

8. ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE I REKLAMACIJA

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak,  te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na email reklamacije@naronija.hr ili pisanim putem na adresu: OKUSI NERETVE D.O.O., neretvanska ulica 82, krvavac 2,20350 METKOVIĆ sa naznakom Reklamacija.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

 

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, nesipravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

U slučaju da Kupac odluči zamijeniti ispravan proizvod, Prodavatelj će izvršiti zamjenu ako je proizvod neoštećen, nekorišten ili mu na bilo koji drugi način nije umanjena vrijednost. U tom slučaju Kupac snosi troškove povrata i ponovnog slanja robe.

 

Korištenje opisa i podataka o proizvodu

Iako smo poduzeli sve kako bismo osigurali da su informacije na NARONIJA web stranici o proizvodima ispravne, ponekad se sastav, količina sastojaka, kao i nutritivna vrijednost i alergeni proizvoda mogu promijeniti. Zbog toga prije konzumacije svakako pročitajte etiketu tj. deklaraciju proizvoda te ne preporučujemo da se oslanjate isključivo na informacije koje su objavljene na web stranici.

Ukoliko imate pitanja ili trebate savjet o bilo kojem proizvodu, molimo da nam se obratite na email adresu info@naronija.hr.

Iako se informacije o proizvodima redovito ažuriraju, OKUSI NERETVE D.O.O. za proizvodnju, trgovinu i usluge, neretvanska ulica 82, krvavac 2 nije odgovoran za netočne informacije. Ovo ne utječe na Vaša zakonska prava.

 

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

 

9. TRAJANJE UGOVORA

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut.

Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio ugovora.

 

 

10. OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Obrasca za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje. Nakon što ga ispunite, isti pošaljite na email adresu: reklamacije@naronija.hr.